środa, 10 lipca 2013

Lakier Lovely-Baltic Sand nr 2

W dniu dzisiejszym po raz pierwszy w życiu opublikuję coś związanego z paznokciami:) Ostatnio mam manię na lakiery z dodatkami, czy to brokatem, czy dający efekt piasku. Dzisiejszy łączy te dwie cechy, dodatkowo ma cudowny, słoneczny kolor. Idealny na lato! Prezentuję wam Lovely- Baltic Sand nr 2.
Opakowanie:
Proste, wygodne w trzymaniu opakowanie. Pędzelek klasyczny, taki jak w większości lakierów, jednak bez problemu nakładam nim lakier w trzech pociągnięciach.
Konsystencja, kolor, krycie i faktura:
Jest dość rzadki, jednak dzięki ilości brokatu, można go bezproblemowo nakładać. Lakier jest dobrze napigmentowany jednak do idealnego efektu potrzeba dwóch warstw. Po wyschnięciu jest lekko chropowaty.
Moja opinia:
Jestem nim na prawdę zachwycona! Nie odpryskuje, po 4 dniach go zmyłam bo chciałam wypróbować coś innego, zmyłam go bez problemu.
Cena: 8,59zł

Ocena:
Opakowanie: 5/5
Konsystencja, kolor, krycie i faktura: 5/5
Moja opinia: 5/5
Cena: 5/5
Ocena całkowita: 5/5, jestem nim oczarowana! 

Dzisiaj zamówiłam 8 lakierów Golden Rose, jak tylko dostanę przetestuję i napiszę relację:)

2 komentarze:

  1. bardzo przyjemny kolor i do tego piaskowy :D coś dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam czerwony i pokochałam go od pierwszego pomalowania! :)

    OdpowiedzUsuń